Kızlar 3 günlük bebeğim var sütüm yeni yeni gelmeye başladı. Bebek emmeye başlayacağında uzun süre göğüs ucumu tutmuyor çok ağlıyor çok uğraşıyorum tutturmak için. Ayrıca doyup doymadığını anlayamıyorum 10-15 dakika emip memede uyuyor ama göğsüm yine de sert kalıyor. Bir de emzirme sırasını sizce nasıl yapmalıyım her emzirmede bir meme mi yoksa ikisinide vermeli miyim? Emzirme sonrası kala süt için göğüslerimi sağmalı mıyım?
Lütfen yardım edin 🥲🥲🥲