Karadnz Kızlar bugün doğum yaptım 17.01de Süreci anlatacak olursam 38 haftada çatı muayenesi oldum 1-2cm açıklık vardı sonrasında aynı gün nişanım geldi sancımda ara ara oluyordu 38+4de tekrar muayene çağırdı doktorım 3-4 cm açıklık var dedi ben o şekil 39+1 e kadar o şekilde devam etti sonra 39+4de 5cm açıklığım oldu ara ara hep sancım oldu tabi 40+0 da sabah 9 gibi ilk ağrı geldi sonra hep düzenli ağrılar gelmeye başladı saat 14 gübi hastaneye geldik muayene aynıydı 5cm ama yumışamış baya dendi bir saat öle yatış falan derken tam 15 de yatışım yapıldı kendi sancılarımla 2 saate doğurdu. Kesi olmadı 8 cm gibi epidurak takıldı takılmasada olurmuş takıldıktan 30dk sonra doğumum oldu 🥰 allah herkese bu mutluluğu yaşatsın inşallah
NeslihannnnN Maşallah ne kadar güzel bir doğum olmuş 🥰, yürüyüş ya da pilates yaptınız mı hamileyken acaba , bide açıklık kontrolleri canınızı acıttı mı rahatsız etti mi sizi ?