Bebeğim 2 aylık 1 haftadır boğazında balgam oluştu Dr gotu dum ciğerleri falan heosi iyi sadece balgamı var başka gayet iyi ama balgam boğazına takiloyu mos mor oluyo boguluyo resmen görmezsem Allah korusun ölucek 3 gün onc egittim tekrar dedi buhara serum fizyolojik köy ver dedi bide burnuna bi damla verdi koymam için ama gittikçe cogaliyo resmen balgamı katı değil salya afedersiniz sümük gibi akışkan ne yapcam bilmiyorum artık çok korkuyorummm