Yarın 39+6 oluyorum kontrol var doktorum alttan hiç bakmadı bakmıyor da bende sürekli demek istemiyorum ama bi fikri de yok ne zaman doğum olur ne olur bilmiyorum 40 haftaya giricem artık sağlıkla doğurmak istiyorum cidden. Yarın nst giricem yine ne diyecek bakalım insallah bi gün verir artık çok bunaldım ya