Sezaryen sonrası 3. Günüm. 3 saatlik bir operasyon olmuş kistlerim vs de temizlenmiş. 3 gün geçmesine rağmen hala klozete tek oturamıyorum koltuğa sandalyeye yatağa otururken aşırı zorlanıyorum ve tek başıma kalkamıyorum. Büyük tuvaletimi ilk kez bugün yapabildim. Yürüyebiliyorum yavaş yavaş ama asla oturunca uzanınca yataktan doğrulamıyorum. Tavsiyeleriniz var mı nasıl daha hızlı toparlanabilirim