Kubra_dara34 Az önce dayanamadım test yaptım 4 günüm var daha 10 dakika içinde belirginleşti sizce var mı ?
Eylulasyamom Kubra_dara34 testler yanıltıcı olabılıyor üzülmemeniz için gecıkme bekleyip test verin bence hayırlısından güzel haberler alın🥰
ermelek1 Kubra_dara34 10 dakika çok diye biliyorum ama yine de nasip varsa restiniz 2-3 gün sonra yenileyin ya da kan verin varsa da çok yeni daha ☺️
Busra779 Kubra_dara34 benim de 27 pik regli 13 ü .ama çatlama ne zaman oldu bilmiyorum çünkü son ovulasyon testimdi .korkumdan daha hiç yapamadım test hem de erken diye.ama sizin var gibi sanki
sendekimsinnn Kubra_dara34 bende 23 yumurtlama 24 çatlama gördüm bugün test yaptım seninki gibi çıktı aynı
sendekimsinnn Bglmmrn geröektenmi yaotıgın test erken gebelik testimiydi bide güvenilir bi markamıydı
Kubra_dara34 sendekimsinnn öyle mi bende perşembeye kadar bekleyeyim bakalım ne olacak varmı yok mu. 🙂
Kubra_dara34 sendekimsinnn yorumlara bakınca öyle diyorlar evet erken gebelik testi ama bilmiyorum biraz daha beklemeliyim