Ftmmhmd51
Kızlar 5 haftalık hamile iken hamile olduğumu öğrendik tüm testler yapıldı normal cıktı. Doktor hanım bana tedbir amaçlı progestan yazmış fakat düşük tehlikem yok yani onunda tahlilini yaptırmıştı. Neyse ben sürekli uyuyorum halsizim. Bide bu arada karaciğer enzimleri 800 küsür olmuş .Başka doktora gittim neyse doktor şaşırdı bu ilaçlı neden kullanıyorsun dedi bende anlattım olayları diğer doktor yazdı. Diye neyse ilacı kestik kendime geldim karaciğer enzimleri de düştü yani her doktora güven olmazmış