Kelebek29 sağol canım testim eğitim araştırmada yapıldı hiç sağlık ocağına gitmedim ama doktorumuz dikkat ettiğimiz takdirde bi şey olmayacağını söyledi. Buraya yazı yazdım diye cahil,bilgisiz ezik bilmem ne oldum o da benim bi evladım gibi gerçekten asla sokağa atmam ki yaşayamaz zaten neyse zaten olumsuz yazanlar kendi değerlerini ne kadar cahil olduklarını göstermiş oldular...😪