yesildeniz_ Evet bende öyle düşündüm
Hatta minnak kurabiyeler sayfasına yazım yumurtam yeteri kadar gelismeden catlamistir dedi bana gebelik olma şansı varmı dedim böyle olanlar genellikle kimyasal oluyor çoğu kişi fark bile etmiyor dedi moralim bozuldu açıkcasi ben o gün yumurtlama belirtileri yaşamıştım aslında ama pik değil denildiği için degerlendirmedm 1 gün önce ve 1 gün sonra degerlendirmistim bilmiyorum ki