Mommy17 1683618 isimler çok güzel ama birkaç kere söyleyin hızlı söyleyin yavaş söyleyin sizde zorlanıcaksınız harfler ağızda çok yuvarlanıyor çoçuğunuza öyle sesleneceksiniz sonuçta kulağa nasıl geliyor fonetik olarak ona bakın