Merhaba hanımlar 38 haftamdayım çokta aktif geçiyor günlerim günlük yarım saat yürüyüş, hurma yiyorum ve pilates hareketleri, pelvis masajı yapıyorum burada okuduğum her şeyi yapmayada devam ediyorum şu an doktoruma göre her şey normal zaten baş aşağı duruyor sadece suyum sınırda her gün havuç suyu içiyorum fakat gören herkes daha yukarda bebek nasıl olacaksa falan diyor. Yürüyüşte hafif hafif sancı giriyor onun dışında genel olarak iyiyim bana fikir verebilecek ya da benim gibi olup doğumu başlayan oldu mu?