Mlkrj Rahim ağzı kısalığı sınırda olanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız ve tedavi süreciniz nasıl oldu? 24. Haftadayım
Yazmelegi_ Mlkrj merhaba, ben 21 haftada öğrendim doğuma kadar yattım 38+1 de doğum yaptım ama bu süre içinde sadece yemek yerken oturdum ve lavabo duş ihtiyacımı giderdim onun harici hep yattim, progestan kullandım bir süre,birde igne kullandim
zynpknt Mlkrj ben 19+6 da öğrendim dikiş atıldı 30.haftadayım hala yatıyorum yemek ve tuvalet dışında kalkmıyorum
Yazmelegi_ Mlkrj üzerinden çok geçti ama yanlış hatırlamıyorsam 21 veya 23 tü ve sürekli kısalıp çıkıyodu ama net bilgi icin evdeki kağıtlara bakmam lazım
Mlkrj zynpknt 24. Haftadan sonra dikiş atılmıyor diye okudum internette 1 ay önce 38 mm şu an 28 bu kadar iniş olması normal değil ya
Kkklelp 28+4 ye öğrendim 25 miş yatıyorum sadece yemek yap o kadar onun dışımda yat dedi çalışıyordum rapor verdi çalışamazsın dedi progestan fitil verdi akşam yatmadan o kadar
zynpknt Mlkrj evet dikiş atılmıyor doktorunuz ne dedi peki bence sürekli yatmanız lazım biz biraz dikişe güveniyoruz ki onda bile ilk 1 ay yemeğe bile gitme dedi bana sürekli yatıp progestanla falan sağlıklı ilerler diye düşünüyorum
hazirancicegii Benimde 20. Haftada 27mm di. Progestan sabah akşam kullanıyorum birde bol bol yatış istirahat. İşten de raporluyum. Şu an 23+3üm en son 25mm ölçüldü
hazirancicegii Mlkrj benim iki hafta aynı çıktı sonra en son 25mm çıktı bakalım önümüzdeki hafta kaç olucak