Kızlar sonunda bende buraya doğum hikayemi ekliyorum. Sabaha doğru gece uyandım iç çamaşırımda ıslaklık vardı iki defa oldu ama az sonra 6 ya 10 kala suyum tam geldi banyoya zor koştum. Duş aldım sancım başlamıştı hastaneye geçtik 4 cm açılmam vardı sancıları açılmayı kontrol ettiler ara ara daha sonra doğumhaneye alındım saat 9 buçukta doğurdum.