papatya_01 Kızlar ilk doğumum da erken doğumdu. Şuan 29+5 deyiz ve 1 saattir sol kasığımda adet sancısı gibi bir ağrı var geçmedi bacağıma kadar vuruyo biraz da belime sebebi ne olabilir sizce
melikedelibas @papatya_01 Dinlenin eğer gecmezse bir hastaneye gidin dogum sancisi belden karina dogru baskı yapar bi yarim saat uzanin eger hala devam ederse doktora gidin magnezyum kullaniyor musunuz
melikedelibas @papatya_01 Kramplara agrilara cok iyi gelir doktorunuzdan isteyin artik kullanabilirsiniz son haftalardasiniz