Merhaba arkadaşlar. 14+5 günlük hamileyim. 2 gündür birden nefesim kesiliyor hafif göz kararması oluyor öğürme ihtiyacı hissediyorum nefes alabilmek için adeta. Tansiyonum normalde de çok düşüktür mesela az önce ölçtüm 10-5 çıktı. Daha da mı düşüyor böyle durumlarda neden oluyor bilmiyorum. Oturunca ya da uzanınca geçiyor bu his. Ancak ansızın gelmesi bende anksiyete yaptı dışarda tekken olursa vs diye. Yaşayan var mı benzer durum ya da çözen bunu. Teşekkürler şimdiden