Hmyr_ygt Bebek çok aşağıda ve aşağı doğru baskı his ediyorum sancım yok arada hareket ediyor erken Doğum riskim var çok korkuyorum Doğum belirtisi olabilir mi ?
Gulay01 Hmyr_ygt aynısı bende de oluyordu hatta foruma bile yazdım sora doktor kontrolune gittm bir sıkıntı yok dedi bazen altta cocugun pozısyonuna gore vurabiliyomıs