Ben kızımda doğum yaptım 36.haftadan sonra günlük 5 6 tane yemeye başladım.dogumum kolay olmuştu.sanci başladıktan 6 saat sonra doğum oldu.simdi 7 haftalık hamileyim.gecen gün canım çekti 2 tane hurma yedim .1 haftadır lekelenmem devam ediyor.hurmadan mi oldu bilmiyorum ama doktor kesede sıkıntı olmadığını söyledi.o yüzden artık korkuyorum ilk haftalarda yemeye