Annişler merhabalarr
28+1. Hafta itibariyle el ve ayaklarım inanılmaz şişti ödem topladı bir anda ve sebebini anlayamadım yürüyüş yaptığımda daha çok şişmeye başladı sizlerden de bu durumu hiç yaşayan oldu mu? Öneriniz var mıdır ödeme iyi gelen ve bu normal mi :( acil yardımlarınızı dilerim