Nurhat_21 Kızlar 29 haftalık gebeyim regl sancısı gibi 5 10 dakikada bir sancı karnıma giriyor ve sırtıma atıyor normal mi yoksa korkmalı mıyım?
Nurhat_21 mrp2023 cuma günü aşırı kaşıntı ve kalp çarpıntısından gittim ve nst bağladılar sancım hiç yoktu
Nurhat_21 Ayse036 imcakir gitmedim cnm yarın gideceğim ama aşırı kaşıntı tuttu cuma gününden beri varda bugün aşırı fazlalaştı kaşıntım ve sivilce gibi şişmeye başladi bacaklarım ve kollarım