Merhaba arkadaşlar ben 13 aralıkta kürtaj olmuştum tam 41 gün sonra adet oldum son adet tarihim 22 Ocak genelde düzensiz olduğu için yine kesin öyledir diye düşündüm 28 şubatta kan verdim negatif çıktı ondan öncede zaten bir sürü kaset testte yapmıştım hepsi negatifti her neyse tam bir hafta sonra hala adet olmayınca bi test yapayım dedim ve silik çizgi çıktı sonra tekrar yaptım ve hepsinde silik çizgi çıktı hemde ilk 5 dkda belirdi çizgiler hayal kırıklığına uğricam diye çok korkuyorum varmı sizde bide bu ay ovulasyon testlerini yaptım 35. Güne kadar hiç pik olmadı en sonki ovu testi birazcık daha koyu çıkmıştı sonrasında testlerim bitti zate yani çatlama olduysa ozaman olmuştur yani eğer kesim gebelik varsa çok yeni olması lazım çünkü pik olmadı bu yarın kan vermeye gidicem ne olur dua edin bu sefer sağlıklı olsun 