rabiayy Kızlar 8+2 yim. Bugün koyu sarı-kahverengiye dönük akıntım oldu çok az. İç çamaşırımda gördüm. Sildikçe de gelmeye devam etti çok çok az. Normal mi sizce, endişelenmeli miyim
Zbyd3 rabiayy bende 6 haftadayım arada bir oluyor lekelenme senınde daha başlangıç oldugu ıcın normal gibi ama devam ediyorsa doktoruna sor bi canım
Katya1 rabiayy bnmde geçen hafta olmuştu progestana başladım günde 3 kez. Sabah kalktıgımda baya vardııı günlk pedte peçeteyede geldi neden oluyor bende anlamadım 🤷♀️ salı günü kontrolüm var söyleyeceğim doktoruma. Pembe yada kırmızı olmadığı sürece korkma demişti dokturum. Yinede insan endişeleniyor yaa 5+5 bugun
Annekuzusu06666 rabiayy bende 9 haftayım benimde dün oldu iğne verdi günde iki defa fitil halada devam ediyor kahvrengi leke
rabiayy Zbyd3 ben progestan kullanıyorum canım. Ona rağmen olmasına şaşırdım. Ağrım falan yok ama endişelendim