@nazlitasdelen merhaba canım ben 36 haftalık oldum senin haftanda hazırladım arabaya koydum içine kendime 3 takım pijama koydum terliklerimi , bebeğin ebeye verilicek kıyafetlerini 10 lu takım halinde 3 takım ayrı olarak koydum mart sonu yada nisan başı olucak yaşadığım yer serin oluyo o zamanlarda hala o yüzden 3 tane zıbın koydum biri her ihtimale karşı uzun kollu 2 tane ince battaniyesi bez koydum 10 tane pişik kremi göğüs ucu kremi süt sağma makinesi biberonları emzikleri çorapları kendime ayrı olarak çorap emzirme atleti koydum depend koydum benimkiler bu kadar sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰