Girlinthesun GezenTavuk_2 ben de perşembe denemiştim valla ayın 15i gibi test yapayım diyorum bu arada canım
GezenTavuk_2 Girlinthesun bende ayın 24 kadar beklicem belki ekstra 1 hafta 5 gün veririm vs günümü beklicem yoksa çok yoruluyorum
mucizemom8 GezenTavuk_2 yumurtlama kuzum yani yeni mi yumurtluyosun yoksa yumurtlama dan sonra hala koyu mu çıkıyor 🤭
GezenTavuk_2 mucizemom8 yeni sanırım aşkım çünkü Perşembe günü daha yeni korunmasız ilişki oldu hamile değilim
MujganisMom GezenTavuk_2 Ay valla ya milletin bir gün yumurtlaması oluyor hemen anlıyor net bir şekilde bizimkinin ne zaman olduğu da belli değil. 😄
MujganisMom GezenTavuk_2 Kızlar bir de benimkine bakar mısınız yorumlarınıza ihtiyacım var. 🤲🏻 Sanki 8 Mart yumurtlamışım gibi değil mi 3 Mart’taki kuruma çizgisi. 🧡
Mrv60 MujganisMom merhaba 8 mart yumurtlama 9 mart çatlama olmuş gibi görünüyor bugünü değerlendirin 😉
MujganisMom Cicekbahcesi12 Valla anlamadım normalde takvimde de öyle yedisi olarak gösteriyor yumurtladım sandım devam edeceğim zaten adet başlayana kadar da merak etmiştim çok teşekkür ederim. 🥰
Cicekbahcesi12 MujganisMom takvimler cok yaniltiyor en iyisi ovulasyon testi, Allahim gonlunuze gore versin 🥰