Kızlar 7 ay önce doğum yaptım adetim hala çok düzenli sayılmazdı adet tarihimden 2 3 gün önce hep kahverengi akıntı gelir sonra adet olurdum bu ay gelmedi adet günüme bir gün kala erken gebelik testi yaptım negatifti 2 gün geçikti normal test yaptım çok belli belirsiz çizgi vardı kan verdim 29 çıktı beta böyle olan var mı