Gul1935 Özelde her hastanede bebek yoğun bakım ünitesi var mı hastane seçerken buna dikkat etmeli miyiz mutlaka olması gerekli mi. Mesela birisi oksijensiz kalan bebek için soğutma odası olması lazım bunları hastanelere sormak mı lazım
Esum48 Gul1935 benim dogum yaptigim hastanede yoktu. Sevk ediliyor aksi durumda. Küvez yoktu mesela. Bebegim enfeksiyonlu dogdu biz ayni odada kaldik oyle tedavi uygulandi yogun bakim odasina alinmadi solunum skintisi cekenleri enfeksiyonh dusmeyenleri vs sevk ettiler
Sivassli58 Gul1935 6 yıl önce doğum yapmıştım ve sanki içimize doğmuş gibi o dönem yoğun bakım ünitesi olan bir hastane arayışına girmiştik bir yerde bulduk yoğun bakım ünitesi de vardı ama hastanenin ünitesi yetersizmiş çocuğum solunum sıkıntısıyla doğdu o hastaneden başka hastaneye sevk edilip boş bir yer bulunana kadar 1 evre beyin kanaması geçirdi ağzına pompayla hava sıkarak götürdüler şu anda özel gereksinimli lütfen dikkat edin gerekirse devlete gidin ama muhakkak yoğun bakım ünitesi kapasiteli bir yer olsun
dilaradoyan Gul1935 her hastanede olmuyor. Mutlaka doğum yapmadan önce hastanenin durumu hakkında bilgi edinin
Busearsl Her hastanede olmuyor, olan yerlerde de bebeğinizin herhangi bir sebepten başka bir hastaneye sevki olmaması seviyeleri önemli. Bunları sorgulayabilirsiniz.
Azraa33 Gul1935 Ben özel hastanede doğum yaptım bebeklerimi yoğun bakıma kondu ikizlerim gece yoğun bakım doktoru olmadığı için müdahale edilmediği için iki bebeği de kaybettim kesinlikle özel hastane önermiyorum
Azraa33 Gul1935 doktorun elinden elinden geleni yaptı ama kadın doğum doktoru sadece doğum yaptırıyor sonra çocuk doktoruna bırakıyor