Gebeyim Hanimlar bugun doktorum olculre gore hmde erkek pipidi hmn belli olur bnda yoktu kiz sanki dedi sizce erkenmi yoksa oyle olsn varmi
Aysnurrr Gebeyim bende haftaya12 haftalık oluyorum gideceğim doktora insallah Benimde belli olur ya. Ama kesin bilgi oluyormudur acaba erken biraz sanki
MelikeAhmet Gebeyim canım 12 haftalığım bende gittim pipisini gördü erkeklerde hemen çıkıntı belli oluyor
Hami Benim 12. Hafta ve 14 . Haftada kesin erkek dendi hatta oğlumuz olcak dedik herkese 16. Haftada 3 doktora gttim 3 u de kız dedi prensesim geliyo diyorum simdi de bakalim ilerleyen haftalarda ne olacak 😁
beyazz Hami siz pipi gördünüz mu peki size pipi gosterdiminyada dr .bana da erkekk dediler de bende kiz olacak gibi geliyor 🤔😲
Basakaya Gebeyim 12 de erkek dedi doktor. Baska doktor 15 te kiz dedi. 20 de kiz dedi. 22 de erkek dedi🙄
gzmysn Gebeyim bende ikili testte 11+4 te doktor %90 kiz dedi bu hafta 14 te gittigimizde bebegimizin erkek oldugunu ogrendik degisiyormus kizlar bende soktayim kiz diye alistirmistim simdi erkek diyince bir tuhaf oldum 😊
Mom72626 Benim anlamadığım nasıl değişiyor. Bizim doktorumuz 12. Haftada gel cinsiyet içinde parti düzenlicez dedi. Ki bu gittiğim klinik bütün 12.hafta da gebelere cinsiyet partisi yapıyor. Sonradan nasıl dönebilir diyor doktorlar aklım almıyor. 🙄
NimetDilmen Gebeyim 13 haftalıkken doktor %60 kız dedi. 16 haftalıkken erkek olduqunu öqrendim. Kendini ikisinede hazırla deqisebilir 😊
Hami beyazz evet gösterdi hatta ben kız hissettgm için baska bsey olabilir mi dedim ne olacakki dedi beni bozdu doktor.
Turgutbebek Gebeyim 12de banada pipi gözükmüyor kiz olabilir demişti 16. Haftada pipi görüyorum demişti ve erkek 26+1iz . Erken bence yanılma payı vardir