fatmamadak
Benimde ikili riskli çıktı yüksek veya orta seviye demediler üçlü de normal çıktı bu testler zaten 1
%100 doğru sonuç vermez sağlıklısını dile Rabbimizden birde eğer çok kafaya takıyorsan ücreti biraz maliyetli fetal DNa testi varmış %90 sonuç odaklıymış ben yaptırmadım çok şükür ultrasonda sağlıklı görünüyor Takdir Allahın içini ferah tut dua et 🌸🙏