Alyamucize Merhaba arkadaşlar 9 haftalık hamileyim akşam oldumu karnım öyle bir şişiyorki patlayacak gibi oluyorum acayip gaz sorunu yaşıyorum başına gelen varmı normal mi
Mom72626 Alyamucize şuan beni anlatmışsın. 10 haftalık oldum ama görenler göbeğin ne çabuk çıktı diyor. Gribimde öksürmekten kasıklarımda şiddetli ağrı var baya zorluyor beni. Karnım davul gibi ki çok birşey yemememe rağmen inanılmaz şiş. Beni rahatsız ediyor.
Alyamucize Mom72626 bende aynı durumdan şikayetçiyim boğazım yanıyor kızarmış antibiyotik kullanıyorum benim gündüz şişmiyor ama akşam başlıyor şişmeye sinirlerim bozuluyor boyum 1,63 kilom 59 ama kendimi bomba gibi hissediyorum 🥴
Mom72626 Alyamucize olsun bebekler sağlıklı olsunda kilodaysa veririz. Evimizde petekler açıksa üzerine ıslak bez ya da havlu koyun ki oda da nem olsun. Kurur yoksa Boğaz’larınız daha çok yanar
CengizBurcuSaylk O gaz sorunu hiç geçmiyor canım 35 haftalığım yarım saat önce mide sancısından kıvranmaktan öldüm öldüm dirildim ölmek istiyorum diye evin ortasında bağırdım eşimde korktu kaburgalarımı kırıyolar sandım çok afedersiniz en sonunda istifra ettim rahatladım şimdi baygın bi şekilde uzanıyorum ve gaz sorunum olduğundan dikkat ederim yediklerime ama yinede oluyo