omerimaskim selam kızlar.. 18+3 gebeyim. 19+6 için ayrıntılı ultrasona gün verdiler. sizce erken mi? siz kaçıncı haftada yaptırdınız?
queenanne1 omerimaskim erken olmuş imkanınız varsa biraz ileri tarihe alın ben 23+4te gitmiştim 22-23. hafta en iyi sonucu veriyormuş
MhysaTheGreat omerimaskim 22+4 gibi girdim poliklinik yoğundu biraz bir kaç gün geçmiş oldu 22yi burda 22den sonra bakmıyoruz diyorlardı ama özelde 24. Haftaya kadar bakıyorlar sanırım
Femay byk0606 yaaa günümüz bile aynııı 😍 yarın haberleşelim yüzünü gösterecek mi çok merak ediyorum 😅😅
byk0606 Femay bendee umarım görürürüz, doktorum kahvaltını güzel yapıp çikolatanı ye mutlaka görürüz demişti, inşallah gösterir🥹 mutlaka yazarım çok sevindim bu denk gelmeyee 🌸
omerimaskim 18-24 hafta arası yazıyor internette de. madem sıkıntılı niye 18de de bakıyorlar çok saçma kafası karışıyor insanın. bir problem olursa ilerleyen haftalarda tekrar muayene olurum o zaman.
mrp2023 omerimaskim devlete mi randevü verdiler eğer öyleyse yer yoktur cok yoğun oluyormuş devlet ondandır
asli_13 Bende 19+6 çektirdim gayet herşeyi netti bakıldı herşeye. Ama bebek daha etli butlu kilolu gözüksün daha güzel fotoğraflar olsun istiyorsanız 22 gibi heralde daha uygun olur bizimki baya zayıf görünüyordu😂
byk0606 Femay Ay inşallah yavrularımızı görürürüz herşey yolundadır da mutlu mutlu döneriz buraya bizde, hepimizde 🌸