Ben Enes Saraç beye gitmiştim. Diğer doktorlara göre önünde çok daha fazla sıra var ama çok tatlı bir doktor. Ilk gebelik kontrolümdü ve gebe olduğumu öğrendiğimde beni çok rahatlattı bende pcos var ve doktorlar hep zor gebe kalacagimi soylerdi onu vs anlattim bi ton kizdi kafaya takmama gerek olmadigini falan soyledi kendimi aglamamak icin kasmistim aglayip sakinlesmem icin baya rahatlatti şimdi özelle devam ediyorum ama enes beye tekrar randevu bulursam muayene için gidicem çok ilgili güler yüzlü