Glr_grz Hanımlar femara ile çatlatma iğnesi kullandım bu ay. İğneyi vurduğum tarihle beraber 14.gün bugün. Kaset test yaptım negatif erken gebelik yapsam çıkar mı? Bat 13 mart sizce ümit var mı?
Eda42_ Glr_grz İğnenin etkisi de geçmiştir denemekte fayda var hiç bilinmez adet olunmadığı sürece umut vardır
HilalSK Seni üzmek istemem ama malesef yok bende 24 şubatta çatlatma iğnesi vuruldum 25 inde 1 yumurtam 28 inde 2. Yumurtam çatladı 13 mart regl günüm bekliyorum adet olmazsam test yapıcam bende inşallah olmuştur 🥺
HilalSK Glr_grz Glr_grz inşallah vardır canım haberdar et beni de 🤲🏻🥰 ben cuma yapıcam inşallah perşembe adet günüm olmazsam cuma kan vericem
HilalSK Glr_grz canım çok üzüldüm olsun diğer ay olur inşallah zamanı değilmiş demekki biz elimizden geleni yapalım sonrasında allaha tevekkül edelim o ne derse o olur ne zaman derse 🤲🏻🤲🏻 Benimde bugün yoğun bi bel ağrım başladı ve güğüslerim çok dolgunlaşmış ama ağrı sızı yok bekliyorum bende
HilalSK Glr_grz bende bugün kaset test yaptım çıkmadı ucuzlardan yarın adet günüm olmazsam eğer cuma akşamı kan vericem kesin emin olayım sen adet oldun mu canım