Arkadaşlar sadece meme ucuyla büyük bi sorun yaşadığım için sizde aynılarını yaşamayın diye bi fikir doğum yapmadan direk silikon uç almıştın meme ucum yok diye baştan kendimi şartlamışım silikonla emzirmeye keşke diyorum ilk başta hiç silikonsuz deneseymişim bebekler zaten kahverengi bölgeyi alıyolarmış 3 ayda bıraktırabildim silikonu ama çok şükür bıraktı temizliği ayrı dert her seferinde kaynatıyordum misafirlikte çok zor oluyordu birde silikonun göğsü tamamen boşalttığını düşünmüyorum ilk kendi göğsünüzü deneyim ucunuz olmasa bile benimki içeri çöküktü ama çıktı kendim çok çektiim için fikir vermek istedim 🌹