Kayra48 İyi kötü çok şükür 38+2 haftamıza geldik kızlar, 2. Sezeryanım olacak ne yaşayacağımı bildiğim için içimde korku var 😢 10 Mart sabah 9 gibi Allah izin verirse doğuma gireceğim dualarınıza talibim 🙏
ozgmom Kayra48 15 Martta da ben gireceğim ilk doğumum ☺️ Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin bebeklerimize🌸🥰
Tgb_smh Kayra48 Rabbim kolaylık versin inşallah acısız ağrısız şekilde atlatırsınız,Tecrübelerinizi yazarsanız toparlayınca sevinirim 🙏
Dlryldz Kayra48 sağlıkla kucağınıza alın insallah sizin, içinde az ağrılı şekilde geçer inşallah 🙏🏻 bizimde 18mart tarihimiz