Benim hamileliğimin başından beri geçmeyen akıntım var, geçen ay kültür testi yapıldı ve mantar çıktı. Geçmiyor maalesef fitil kullansam bile. O yüzden fitil de kullanmayayım dedim. Mantarın bebeğe zararı olmuyormuş diye okudum her yerde, umarım doğrudur