Papatyam2608 Kızlar ben hep öyle yapıyorum alışkanlık kendim tavuk haşladım onun suyuyla çorba yaptım şimdi karşıma çıktı içilmez diye de içilir mi içilmez mi anlamadım ilk defa böyle bişey duydum kararsız kaldım döküp tekrar mı yapsam acaba
queenanne1 Papatyam2608 hijyenik olduğundan eminseniz neden içilmesin anlamadım canımın istediği her şeyi yerim valla😂
Papatyam2608 queenanne1 oh ne güzel bende anlam veremedim burda gördüm biri yazmış ama geri kaybettim kendim yaptım haşladım suyumu da çorba yaptım Bencede bişey olmaz ama kafam karıştı
Papatyam2608 ipekveatlas değil mi benim de kafam karıktı hiç sorma kendim yaldım güzelce haşladım suyuma da çorba bulgur pilavı yaştım ama kafam karıştı
queenanne1 Papatyam2608 bu kadar her şeyi takmayın canınız istiyorsa için bebeğe faydadır zararı olacağını hiç sanmıyorum
Busetacir Papatyam2608 yok ya zannetmiyorum canım ben her hafta en az 1 kere yapıyorum gebelik şekerim var bol protein almam lazım sürekli kırmızı et alamam sonuçta, tavuk da yapıyorum bolca tavuk suyu da
Papatyam2608 Busetacir evet bende de gebelik şekeri var o yüzden bende sizin gibi yapıyorum da tedirgin oldum görünce
Edanursoylu Papatyam2608 Bizim oralarda dogum yapıp eve gelince anneye özellikle tavuk haşlanır sütü gelsin sıcak sıcak içsin diye 🤣 Daha neler duyacağız 🤷♀️ önemli olan güzel temiz yapılması.