Geleneksel1anne İlk defa dün gece içtim şu saat oldu hala uyku hali ve kolumu kaldıramıyorum kafayı bi vursam deliksiz uyurum. Normal mi bu ?
Ceydaaas1 Geleneksel1anne çok beter bir ilaç ilk 3 ay bulantidan olduğum zamanlarda içtim komada gibiydim sürekli uyumak halsizlik iki dakka oturamayan ben yataktan çıkamaz olmuştum bulantıyı kesiyor mu kesmyor mu uykudan başımı kaldirmadigim için anlayamamıştım
CoolMamaMode Geleneksel1anne evet çok normal ben sırf bu yan etkisi yüzünden içmeyi bıraktım. kusmaya devam ettim o derece bende de çok kötü yapmıştı heryerde uyuyordum kahvaltı masasında elimde ekmek ile bile
Geleneksel1anne hanimiys ay elim ayağım taş gibi sanki bu ne midem bulansın daha iyi 😂😂 evde 3 yaşında bebem var uyuma lüksüm yok daha da içmem😂😂
Geleneksel1anne hanimiys ah be gülüm 3 yaşta öğlen uykusu max 40 dk ben ben dalana kadar uyanıyo zaten nerde o 2 saat öğlen uykuları😂😂
Geleneksel1anne Ceydaaas1 bence kesinlikle mantığı uyutmak uyuyunca zaten bulantı olmuyor 😂 bi daha içmem heralde parmak uçlarıma çimento bağlamışlar sanki ne tuvalete bile zor gittim