Vefas Zhraaltun Maşallah ayyy Rabbim saglıkla sıhhatle Ayıpsız özürsüz bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin daha ne isteriz rabbimden kurbanım verdigine verecegine ❤️🙏🧿🙂
Reparista Zhraaltun peki şuan gittiğiniz mennun kaldığınız bir doktor var mı gebelik durumunuzu falan bilmiyorum ama 🙈
Reparista Zhraaltun aa yukaraa 36+4 yazmışsınız ne güzel allah sağlıkla kacuştursun sizi ❤️ Şu an kime gidiyosunuz peki ben henüz yolun çok başındayım 4+4 ❤️
Zhraaltun Reparista evet canm medicalparkta abdullh goymene gidiyrm 36 +4 haftalik hamileyiz cok memnunuz doktrumuzdan🤗
Brcyns Zhraaltun 3 boyutlu ya da 4 boyutlu ultrasonla muayene ediyor mu abdullah bey ? Dogum ucreti ne kadarmıs ogrendinz mi acaba ?
Zhraaltun Brcyns renkli ultrsndan bahsediyosn sanrm kuzum evet drtayli ultrasndan snra her gttmzde aciyo renkli ultrosnu dgum ucretide bize 1885 ister sezeryan ister norml ikiiside ayni fiyat esim askeri oersonl %20indrimli bize kuzum
Brcyns Zhraaltun merak ediyorum doktor beyden dogum zamanı memnun kalıp kalmayacagını bilgilendirme yaparsan cok memnun olurum cidden ☺️
Zhraaltun Reparista suan norml gorunuyo cabm cars. Buyuk ihtmalle cati muaynesi olck daha net karr verlcek😊