leyl25 Kızlar ilk kez geciktim gecikmenin bugün 2. Günü içindeyim heveslenmemek için test almıyorum yarında olmazsam alırım diyorum. Ama ilginç bir şekilde bir haftadır iki gündür daha yoğun olmak üzere hiç olmayan bir akıntı görüyorum afedersiniz peçeteye silince beyaz şeffaf sarı karışık bir akıntı enfeksiyon gibi değil bir anda oldu ve kaşıntı yanma yok bu şekilde gebeliğini öğrenen oldu mı. Bir de bu ay 5 gün sabah akşam soğan suyu içmiştim soğan suyu içip adeti gecikip sonra hasta olan oldu mı o kadar inanmıyorum ki hamilelik ihtimaline acaba ondan mı gecikti diyorum ama inşallah gebeliktir 🌸
Dedekurt Geciktiyse erken gebelik testlerinde çıkar test alın bence aklınızda kalacağına testte kalsın
Busranur_mnts bence test yap varsa çıkar ben 4 5 gün adet olmayı bekledim hafif krem gibi akıntım oluyodu bazen yoğun. adet sancılarım oluyodu öylesin etest yaptım öğrendim
MinikMucizem____ leyl25 Olsun Allah’tan ümit kesilmez, olmadı tekrar doktora gidersiniz, benim de regl tarihim 7 Nisan yani yarın bugün az önce kahverengi leke gelmeye başlamış, regl olcam bende büyük ihtimalle
vascencelos leyl25 daha çok yeni Allahın izniyle kolay ve en hayırlı zamanda size de isteyen herkese de nasip olur inşallah. Ben de 3 aydır deniyorum soğan kürüne ve hayıt suyuna başlayacağıım. Bakalım nasip