Kızlar bı eksiğim var mı bakar mısınız? İki gün kalınacak bı sıkıntı olmazsa
Bebek için ebeye verilecek;
4 katlı müslin
Alt-üst takım
İç zıbın, çorap,eldiven,şapka
Bez
Kendim için;
Emzirme atleti
Gecelik
Yazma
Bebek yedek;
2 adet penye battaniye
1 adet kalın battaniye (hastaneden çıkarken kullanmak için)
1 tane ince müslin (yattığı yere sermek için)
2 takım alt-üst zıbın, çorap, eldiven,şapka
2 tulum, zıbın, çorap, eldiven, şapka
Yelek
2 adet alt açma örtüsü
15 adet bez
4 adet ağız mendili
Emzik
Anne için yedek;
2 adet pijama takımı
2 emzirme atleti
3 külot
3 çorap
Yazma
Yelek
Emzirme örtüsü
5 çift göğüs pedi
Rolon diş fırçası-macunu
Depend (normal pedde koydum)
Terlik
Havlu
Peçete
Granül kahve
Hastaneye giderken rahat kıyafet giyip yine çıkışta aynı kıyafetleri giyicem aklıma gelenler bunlar şuan da eksiğim ya da buna gerek yok dediğiniz var mı?