Kızlar 29 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri bebeğin muhtemelen yerleşim yerinden dolayı göbeğim çok aşağıda… bu haftalarda aynaya baktığımda baya aşağıda duruyor benim gibi olan var mı ? Zaten baş aşağı pozisyonda şu anda ama böyle göbeğim sivri ve göbek deliği ve altı şiş gibi 😔 yeni olmadı en baştan beri bu şekilde benim gibi olan var mı acaba göbek düşiklüğü vs baktım da korktum birazcık