Esra11_10 Kullanıyor musunuz sizde ben bi tane aldım ama işe yaramadı yeni yeni çatlak oluşmaya başladı ve ilerlesin istemiyorum
Burcak61 Esra11_10 ilk gebeliğimde mustela kullanmıştım hiç çatlağım olmamıştı bunda da öyle düşünüyorum
Daisyy000 Esra11_10 Bence olacaksa oluyor. Gebeyken 15.haftadan itibaren bio-oil ve lierac kullanmaya başladım.Gunde 3-4litre suyu ihmal etmedim. 33.haftada haritaya döndüm. İşe yaramıyorlar. Çatlamaya müsait bi cildiniz varsa hiçbiri engel olamıyor
Esra11_10 Daisyy000 ya benim kalçalarımda olmaya başladı yan tarafta göbeğimde de kahverengi bir çizgi var yukarı doğru kesin ilerler o oluyorsa oluyor ama gerçekten çokta kötü görünüyor ya 🙁
anneoluyorum94 Esra11_10 mustela inanılmaz alerji yaptı bende her yere şikayet ettim 10 gün evden çıkamadım kıyafet giydiğimde batıyordu vücuduma mahvetti beni. Ondan sonra sadece lierac kullandım gerçekten parasını hak ediyor 35 haftalık olduk sıfır çatlak ve içeriği çok temiz
kubraa_35 Ben biraz dermoroller yapıp 0.5 uç ile , sonrada shea butter sürüyorum inanılmaz rahatladı cildim , öncesi de bio oil kullandım gerilmişti göbeğim işe yaramadı . Şuan sadece shea butter arada bir de bebek zeytinyağı sürüyorum.
Kubra_811 Esra11_10 Arifoğlu markasının doğum öncesi çatlak kremini aldım Trendyol ndan inşallah işe yarar
Ceren_3333 Esra11_10 ben başından beri kullanıyorum şuan 38 haftalığım bir gram çatlağım yok vücudumda şuana kadar, siz bilirsiniz tabii ki
EsmanurTorun Esra11_10 Bende Shea Butter -The Touch By Seda Altın çatlak kremi ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 3 tane ürün ve fiyatları çok yüksek değil nemlendirmeleri gayet güzel Zeytinyağı da ara ara kullanıyorum çatlarsakta yapacak bir şey kalmıyor tüm tuşlara basıyoruz 😅
EsmanurTorun Esra11_10 Bide sadece karnıma değil kalçalarıma göğsüme belime ve diz kapaklarımın çevresine de sürüyorum kilo akımınız hızlıysa tüm vücut yapmak lazım bence
Ftrhn Esra11_10 bence genetik ile alakalı bu çatlak olayı. Benim annemin hiç olmamış ben yine de ilk gebeliğimde mustela kullandım hiç çatlağım olmadı.. bu 2. Gebeliğim arada Bebek yağı kullanıyorum gün aşırı. Yine hiç çatlağım yok. Şuan 27. Haftadayım. Çok pahalı markalara para vermenize gerek yok bence. Önemli olan karnınızı nemli tutmak
Esra11_10 Ftrhn benimde annemde olmamış hiç ya bende sürekli vücuduma krem süren biriyim zaten karnımda kahverengi çizgi var yayılır diye düşünüyorum ya
merfuu Biooil önermem 3-4 kullanımda dayanılmaz vücut kaşıntısı vücutta sivilcemsi kabarcıklar oluşturdu. Aynısını hindistan cevizi yağı da yaptı. Ben de ürün arayışındayım
Busetacir Esra11_10 marle kullanıyorum hiç çatlağım olmadı, duştan çıktıkça sürüyorum 2 günde 1 şeklinde. 8 aylığım şuan tavsiye ederim 2. Paketteyim. 3 aylıkken başlamıştım vücudum aşırı kurudur çünkü. Hatta başlayacağım zamanlar derimde çatlamalar başlamıştı geçti daha da olmadı