Selam kızlar 39.haftama girmek üzereyim geçen haftadan beri karnımda ve bileklerimde kaşıntı vardı kan tahlili verdim kolestaz şüphesi yok her şey normal gözüküyor. Doktor alerji dedi ilaç ve krem yazdı onlar iyi geldi ama ara ara yine kaşıntım oluyor ya da sinek ısırdığı gibi bir döküntü de olıyor. bu durumu yaşayan var mı doktor ciddi bir şey değil dedi ama korktum ya😒