1glshcvz kız lar iyi aksamlar indirimden ebebekten sipariş ettiğimiz üründe sorun yaşayan bi benmiyim ürün hem elime ulaşmadı hemde sayfadan kaldırmışlar muhattap yok
Deryakaya1802 1glshcvz e bebekten mi aldınız ben ordan 2 takım aldık geldi baby corner pandalı ama bedenleri büyük geldi 😲
1glshcvz bana hic gelmedi iste ve siparis verdigim urunu kaldirmislar muhattapta yok n11 uzerinden e bebekten almistm
Arminannesi 1glshcvz n11 de mağaza ya soru sorabiliyorsun canım ben binbir türlü şey aldım hiç sorun olmadı