Namiren Ay kızlar bebeğim haziran sonu temmuz başı gibi olcak ve inanın ne alacağı bilmiyorum araştırıyorum kimisi 40 ı çıkana kadar uzun giyer kimisi giydirmedim diyor napcamı şaşırdım uzun tulumlardan mı alsam yinede 2-3 tane
Meltemanneolsun Namiren ben de öyle temmuzda dogacak ne alsam bilemedim dün ilk defa 3 tane zıbın aldım sadece kısa kollu 😊 var daha zamanı diyorum o zamanlar alırım artık herhalde
Lem Namiren benimde bebeğim o vakitlerde doğuyor bende kararsızım kısa kollu alıcam bir kaç tane zıbınlarla büyütürüm diyorum yazı yaz çocuğu olacağı için
nevaneva Namiren benimde mayısta doğcak bende bilmiyorum ne almam lazım ama ilk doğdugu zamanlar uzun kollu zıbın giydiriliyo diyolar oyüzden yenidoğan 2 tane uzun kollu zıbın aldım şimdilik 5 6 tanede 0 3 ay kısakollu aldım bebek doğduktan sonra da eğer hangisine ihtiyaç olursa onu almak mantıklı bence
KLORAKHANIM Namiren ee tabi uzun giyer 40 ı cıktıktan sonra bile giyer ince uzun tulum, zaten annelik iç güdüsü sen dr giydirirsin fark edersin Tavsiyem müslin tulumlar. Kısa kollu bile giydirsen altına da 0 kollu atlet al Nerede yaşıyorsun? O da önemli tabi
Namiren KLORAKHANIM denizlideyim valla 40 ı çıkanada kadar uzun kollu müslin ve tulum kullanırım diye düşündüm ondan sonra kollu kolsuz zıbın kısa tulumlar tşört şort almayı planladım
Hll96 Bende çok kararsızdım. Ama indirimlerde olduğu için kendimce bir liste yaptım. Ufak tefek bir şeyler aldım. Yeni doğan zıbın aldım 4 uzun 4 kısa kol, yeni doğan 3 tulum, yeni doğan 2 tane de uzun kol alt üst aldım. Bir kaç bir şey daha aldım. Onlarda 3 ay 3/6 ay şeklinde aldım.
Namiren Hll96 bende kendimce yaptım hemen hemen sizin liste ile aynı 0-3 aya kadar almayı düşündüm şimdilik 3-6 ay sonra alıcam doğduktan sonra gelişimine göre
Leylasiva21 Namiren ya ilk 40 higün uzun kollu ince olanlardan giydirirsiniz daha sonra yarın kol bide nerde yaşıyorsunuz ona göre ben Cizre de yaşıyorum aşırı sıcak ama ailem Trabzon da ben burda bebeğimi zıbın ile uyuturken 3 aylık Trabzon gittim orda hep uzun kollu giydirdim
Namiren Leylasiva21 ben denizlideyim burası geceleride baya sıcak oluyor yeni doğduğunda açılcası en fazla 1 hafta giydirirm uzun diye düşünüyorum ama ben yinede uzun patiksiz tulumlardan alıcam 2 tane belki üşürse falan
deletedmom43191 Namiren haziran ve temmuz annesiyim iki çocuğumu da hep zibinla gezdirdim hiç tişört pantolon giymediler hep zibin ve çorapla gezerdiler
Namiren deletedmom43191 zaten öyle olmalı ya bu çocuk 40 ı çıkana kadar ben zaten haziran sonu temmuz başı doğum yapıcam temmuz sıcağında uzun giydirmek bana mantıklı gelmiyor ev bile kaç derece oluyor bol bol kısa kollu kolsuz zıbın düşünüyorum almayı
Esum48 Namiren bebegim temmuzda dogdu uzunkollulari ilk 1 hafta giydirdim sadece. Sonra kisa kolluyla pijama ya da kisa kollu sortlu tulum giydirdim
Datlum Ben iki tane alt üst uzun tskim aldım hastane çıkışı olarak . 3 kısa kol 3 sıfır Kol zıbın aldım. İki alt aldım. Şimdilik bukadar. Yazlık ürünler çıksın kısa kol alicam hep. Çünkü çok sıcakta pişik oluyorlar. Uzun tulum hiç almicam.
Melek38_ Namiren benimde mayıs son hafta veya haziran ilk hafta. Kısa kollu zıbınlar aldım. 2 takımda tulum alırım. Gerisinde duruma göre dogduktan sonra hallederim. Kızım kışın dogdu kolaydı. Yaz olunca sıkıntı 😅 Çocuklar isilik oluyormuş genelde o yüzden dikkatli olmak lazım
1kopek1bebek Namiren aynı tarihlerde doğucak herşey ince askılı bacaksız kolsuz aldım ihtiyac olursa hemen gider alırız yani e bebek şurası diye düşünüyorum😅
Namiren 1kopek1bebek ay valla bende açıkcası sadece hastane çıkışı uzun ee birde müslin alıcam uzun 0-1 ay grubu olarak 0-3/1-3 ay grubunu kısa şort tulum alt üst şort tşört kolsuz zıbın onlardan tercih edicem bişey olursa bende sizin gibi alır gelirim dedim ya