Fidel bana da aynısını söyledi eczacı ama şunu da ekledi, gebe olduğun için tuvaletini tutma dedi gelirse yap dedi sonra doktora sordum o da aynısını söyledi.
Ben şöyle yaptım, gün içinde çok su içtim su limitini doldurdum (3 litre) 🙈 akşam 7 gibi suyu azalttım - bitirdim. Gece de tam yatmadan ilacı içtim uyudum tuvalet ihtiyacım olmadı sabaha kadar ama olsaydı yapardım , bu enfeksiyonda tuvaleti tutmak çok sıkıntı gelince yapın bence