23 günlük bebeğim için düşünüyorum yenidoğan itibariyle kullanıp memnun kaldığınız model var mı ?
Pek bilgim yok modeller hakkında ama şu babaybjörn muadilleri çok tercih edilmiş. Bir de gaz sorunlarına iyi geldiğini duydum. Bebek beşiğinde uykuya dalmakta çok zorlanıyor pusete koyduğumuz an uyuyor. Şu ana kucakları bu durumu çözer mi ?
Ay napcağımı bilmiyorum tecrübeli anneler please 😀