Kızlar selam normalde test günüm yarın ama dün testte 107 çıktı değerim yarın bir daha test istedi doktorum bu süreçte kanama olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz dimi 2 tane kimyasalım vardı ama kanamam olmuştu onlarda şimdi yarın tekrar test vericem kanamam olmadığı sürece değerim yükselir dimi biraz korkuyorum var mı yaşayan