33mersin benimde iki gündür saç diplerim ara ara sırtım bazen ayak topuklarım kalçam göğsüm falan kaşınıyor, herhangi bir kabarcık kızarıklık yok , elhamdülilllah geceleri uyutmayacak kadar değil uyuyorum uyanıyorum ara ara kaşınıyor iki gündür böyle. Zaten erken doğum riski olan bir gebeyim aşırı korkuyorum kolestaz çıkacak diye . Sizde başlangıçta şiddeti nasıldı ? Bir de kaşıntı dışında başka belirti var mıydı ? İnternette koyu idrar yazıyor ama suyu az içince koyu bol su içersem normal oluyor rengi . Randevum haftaya henüz 2 gündür böyle , bu hafta içi mi gideyim doktora bilemedim