aygulllllsnnn Kızlar ben de bayağı bir belirtiler var ama ümitlenme istemiyorum kafamı karıştıran bir konu var idrar yaparken rahimde ağrı neden olur ara ara idrarımı yaparken batma oluyor ve canımı acıtıyor sizce hamilelikte böyle bir şey oluyor mu
babygirl02 aygulllllsnnn bende sizin gibiydim idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim büyük ihtimalle enfeksiyon vardır