Kızlar merhaba, 39. Haftama giriş yaptım. Kızım rahmime düştüğü günden beri başı aşağıdaydı doktor doğum pozisyonu almış dedi ama ne kasılmam var ne de ağrım. İyice şiştim egzersiz yürüyüş hurma anans ne varsa yapıyorum ama tık yok siz neler yaptınız kaçıncı haftanızda geldi bebeğiniz